imageIsu tulisan di bawah yang banyak disebar dimedia baru

¤¤¤¤¤¤¤¤¤ katanya:
NY Times menulis: “Sekiranya orang-orang Islam berhenti melaksanakan thawaf ataupun sholat di muka bumi ini, nescaya akan berhentilah putaran bumi kita ini, kerana pusingan dari super conductor yang berpusat di Hajar Aswad, tidak lagi memancarkan gelombang electromagnetic.Menurut hasil penelitian dari 15 University : Menunjukkan Hajar Aswad adalah batu meteor yang mempunyai kadar logam yang sangat tinggi, yaitu 23.000 kali dari baja yang ada.Beberapa astronout yang di angkasa melihat suatu sinar yang teramat terang memancar dari bumi dan setelah diteliti ternyata ia bersumber dari Bait Allah atau Kaa’bah,Mekah.
Super conductor itu adalah Hajar Aswad, yang berfungsi bagai microphone yang sedang menyiarkan dan dimana jaraknya mencapai ribuan million jangkauan siarannya.Prof Lawrence E Yoseph – Fl Whiple menulis:
“Sungguh kita berhutang besar kpd orang Islam, Sholat, Thawaf dan tepat waktu menjaga super conductor itu.” Subhanallah, Alhamdulillah, Laa Illahaillallah, Allahu Akbar. Betapa bergetar hati kita melihat dahsyatnya gerakan Thawaf Haji dan Umroh.

Sekarang anda mempunyai 2 pilihan.

i) Biarkan superb info berada di page ini supaya orang lain tidak membaca.
ii) menyebarkan ke Teman yang lain dengan klik ‘fowardkan’ supaya orang lain dapat ikut terinpirasi “Subhanallah“
Subhanallah…

☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Namun cuba teliti betul-betul.
Boleh menjejaskan aqidah muslim kerana:
1. Kaabah adalah makhluk. Kenapa bumi juga sebagai makhluk bergantung pada kaabah yang juga makhluk.  Allah yang Maha Kuasa dengan Keagungan KudratNya mentadbir seluruh alam semesta ini.
2. Batu Hajr Aswad adalah dari Syurga. Mana boleh dibandingkan atau sama tara dengan segala kejadian yang ada di alam buana ini.
3. Kalau dia super conductor,  akan mengakibatkan penyakit yang dahysat kepada orang Islam yang mendekatinya.
4. Boleh ke orang kafir masuk Mekah dan buat kajian berkaitan kaabah dan Hajr Aswad? Dan bila dia buat kajian tu?
5. Kalau teori semata-mata jangan percaya. Memang benar sains boleh membuktikan syariat.  Tapi jika pembuktian itu lari dari landasan aqidah, maka tertolaklah ia…

Keningau with love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Words Format E Book
Previous articleApakah Generasi XYZ
Next articleHikmah di sebalik Morsi di’guling’kan
Dilahirkan di Kota Bharu Kelantan. Pendidikan awal di sekolah Kebangsaan Perol dan Sultan Ismail College (SIC), Kelantan. Melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah perubatan di Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Kemudian, melanjutkan pelajaran ke peringkat Sarjana (Master of Medicine) dalam pengkhususan Perubatan Keluarga di Universiti Kebangsaan Malaysia. Kini berkhidmat di Klinik Kesihatan Ketengah Jaya, Dungun, Terengganu sebagai Pakar Perunding Perubatan Keluarga. Banyak terlibat dalam menyampaikan ceramah mengenai fikah perubatan. Menulis secara aktif dalam laman web peribadi beliau berkaitan isu-isu semasa termasuk vaksin dan sebagainya. Motto utama hidup beliau adalah Hidup Bermanfaat. Maklumat lanjut mengenai beliau dan hasil penulisan lain boleh diperolehi dari laman web www.suhazeli.com