PROGRAM IHYA RAMADHAN-IFTHAR BERSAMA ANAK YATIM ANJURAN YAYASAN AMAL MALAYSIA CAWANGAN TERENGGANU

Yayasan Amal Cawangan Terengganu akan mengadakan Program Ihya Ramadhan-Ifthar Bersama Anak Yatim pada Ramadhan tahun ini. Berikut adalah butiran lanjut:
Tarikh : 27 Ramadhan 1433 / 16hb September 2012
Masa : 4.00 ptg.
Tempat : Masjid Pengadang Baru, Terengganu

2. Program ini bertujuan membantu dan memberikan kegembiraan kepada golongan anak yatim dengan berkongsi kegembiraan pada hari raya melalui Majlis Iftor Perdana dan agihan hadiah-hadiah hari raya kepada mereka. Membuka ruang kebajikan sosial dan kerjasama di antara orang kaya dan anak yatim dengan memberikan sumbangan kepada mereka.

3. Sehubungan dengan itu pihak kami memohon jasa baik dari pihak tuan untuk membuat hebahan melalui akhbar dan dalam masa yang sama memberi peluang kepada pembaca yang ingin menyumbang samada dalam bentuk keewangan atau barangan kegunaan harian. Segala sumbangan boleh disalurkan kepadaTn Haji Mustaffa Ismail-0139302197, En Nordin Mahmood-0129831183 atau mana-mana AJK Yayasan Amal Malaysia Cawangan Terengganu sebelum 13hb Ogos 2012 atau mana-mana AJK Yayasan Amal Malaysia Cawangan Terengganu seperti yang tertera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Words Format E Book
Previous articleHukum berpuasa wanita hamil dan menyusukan anak
Next articleHudud di Lailatul Qadr
Dilahirkan di Kota Bharu Kelantan. Pendidikan awal di sekolah Kebangsaan Perol dan Sultan Ismail College (SIC), Kelantan. Melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah perubatan di Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan. Kemudian, melanjutkan pelajaran ke peringkat Sarjana (Master of Medicine) dalam pengkhususan Perubatan Keluarga di Universiti Kebangsaan Malaysia. Kini berkhidmat di Klinik Kesihatan Ketengah Jaya, Dungun, Terengganu sebagai Pakar Perunding Perubatan Keluarga. Banyak terlibat dalam menyampaikan ceramah mengenai fikah perubatan. Menulis secara aktif dalam laman web peribadi beliau berkaitan isu-isu semasa termasuk vaksin dan sebagainya. Motto utama hidup beliau adalah Hidup Bermanfaat. Maklumat lanjut mengenai beliau dan hasil penulisan lain boleh diperolehi dari laman web www.suhazeli.com